۱۴۰۰ مهر ۲۳, جمعه

بازداشت جواد لعل محمدی توسط نیروهای امنیتی در مشهد

 


بازداشت جواد لعل محمدی توسط نیروهای امنیتی در مشهد

خبرگزاری هرانا – جواد لعل محمدی، فعال مدنی روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه، توسط نیروهای امنیتی در مشهد بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد. ماموران در حین بازداشت ضمن تفتیش منزل برخی از لوازم شخصی از جمله تلفن همراه او را ضبط کرده و با خود بردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، روز چهارشنبه ۲۱ مهرماه ۱۴۰۰، جواد لعل محمدی توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود در مشهد بازداشت وبه مکان نامعلومی منتقل شد.

ماموران در حین بازداشت ضمن تفتیش منزل برخی از لوازم شخصی از جمله موبایل او را ضبط کرده و با خود بردند. نیروهای امنیتی همچنین خانواده آقای لعل محمدی را نیز تهدید به بازداشت کرده‌اند.

این فعال مدنی در تاریخ ۱۰ شهریورماه امسال به همراه همسرش عزت جوادی حصار، دخترش آیدا لعل محمدی و خواهرش خانم لعل محمدی توسط ماموران اداره اطلاعات در مشهد بازداشت شده بود. از میان آنها آیدا لعل محمدی، عزت جوادی حصار و خانم لعل محمدی ساعاتی پس از بازداشت، آزاد شدند و آقای لعل محمدی، نیز روز یکشنبه ۱۴ شهریورماه آزاد شد.

جواد لعل محمدی در تاریخ ۱۰ مردادماه امسال، در جریان یک تجمع اعتراضی در حمایت از مردم خوزستان و اعتراض به شرایط کشور در مشهد، توسط نیروهای امنیتی بازداشت و چندی بعد آزاد شد. وی پس از آزادی با انتشار ویدئویی از ضرب و شتم و شکنجه خود توسط ماموران امنیتی در بازداشتگاه خبر داده بود.

 جواد لعل‌ محمدی، از امضا کنندگان درخواست استعفای رهبر، پیش از این نیز سابقه بازداشت و محکومیت در پرونده خود دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

  گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو