۱۴۰۰ آبان ۱۲, چهارشنبه

گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

 


گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

بنابر گزارشات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های محلی، طی روزهای گذشته یک زن باردار پس از آنکه جنسیت جنین او در پی انجام سونوگرافی دختر تشخیص داده شد، توسط همسرش به آتش کشیده شد. با این حال فرماندار و رئیس شورای تامین ماکو با بیان این ادعا که این زن به دلیل اختلاف خانوادگی اقدام به خودسوزی کرده است از آزادی همسر وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایرنا، فرماندار و رئیس شورای تامین ماکو ضمن تکذیب خبر به آتش کشیده شدن یک زن در این شهرستان مدعی شد، این زن در پی اختلاف خانوادگی اقدام به خودسوزی کرده و پس از بستری شدن در بیمارستان فجر ماکو به علت شدت سوختگی به ارومیه اعزام و جان خود را از دست داد است.

بنابر گزارشات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و منابع محلی طی روزهای گذشته، یک زن باردار و مادر ۵ فرزند دختر پس از آنکه جنسیت فرزند ششم او در پی انجام سونوگرافی دختر تشخیص داده شد، توسط همسرش به آتش کشیده شده است.

هویت این زن فاطمه رسولی، اهل روستای قولیشکاک از توابع شهرستان ماکو عنوان شده است.

فرماندار و رئیس شورای تامیت ماکو، علی محمدی ایروانلو در این خصوص مدعی شد: طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و بررسی‌های صورت‌گرفته، این زن باردار نبوده است.

وی همچنین مدعی شد: پس از فوت این زن، پرونده قضایی برای همسر او تشکیل شد اما بعد از تحقیقات قضایی دلایلی برای قتل او توسط همسرش ثابت نشده و این فرد با قید وثیقه آزاد شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

  گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو