۱۴۰۰ مهر ۱۹, دوشنبه

دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد

 


دستکم سه تجمع اعتراضی برگزار شد

امروز شنبه ۱۷ مهر، گروهی از کارگران شرکت هفت تپه در دوازدهمین روز از اعتصاب خود در مقابل ساختمان استانداری خوزستان واقع در اهواز، شماری از خانواده‌های کارگران شهرداری منطقه ۶ اهواز در مقابل ساختمان شهرداری و همچنین جمعی از کارگران سد شفارود رضوانشهر واقع در استان گیلان در محل کار خود، با برگزاری تجمعاتی اعتراضی، خواستار رسیدگی به مطالباتشان شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از سندیکای کارگران نیشکر هفت تپه، امروز شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۰، شماری از کارگران شرکت هفت تپه، برای دوازدهمین روز متوالی دست به تجمع و اعتصاب زدند.

کارگران در راستای اعلام قبلی و با هدف ملاقات با استاندار خوزستان، در ساعت ۷ صبح امروز از محل شرکت واقع در شوش به سمت اهواز سفر کرده و تجمع گسترده ای را در مقابل ساختمان استانداری خوزستان برگزار کردند.

به گفته کارگران، استاندار حاضر به ملاقات با کارگران نشده و هیچ واکنشی نسبت به اعتراض آنها در مقابل ساختمان استانداری، از خود نشان نداده است.

معترضین شعارهایی از قبیل”مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر”، “دولت انقلابی، فقط شعار خالی” و همچنین “خوزستان بیچاره، مسئول خوب نداره” را در جریان تجمع امروز سر دادند.

به گفته کارگران معترض، عدم تعیین تکلیف مدیریت شرکت، منشا بسیاری از مشکلات بوجود آمده برای آنها است که رسیدگی به این موضوع و تعیین تکلیف فوری مدیریت، از مهمترین مطالبات کارگران تجمع کننده بشمار می رود.

بازگشت به کار همکاران اخراجی، تمدید قرارداد کارگران فصلی و‌ بخش دفع آفات، انجام عملیات کشت و ترمیم کارخانه، از دیگر خواسته های کارگران مجتمه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه محسوب می شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

  گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو