۱۴۰۰ تیر ۲۸, دوشنبه

تداوم بازداشت و بی خبری از وضعیت آرزو رحیم خانی و رامین بیرانوند

آرزو رحیم خانی، استاد دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک و همسرش رامین بیرانوند، با گذشت ۱۹ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بی خبری به سر می برند. این شهروندان در تاریخ ۸ تیرماه توسط ماموران اطلاعات سپاه در منزل خود بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند.

به گزارشی خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰، آرزو رحیم خانی، مدرس دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک و همسرش رامین بیرانوند، با گذشت ۱۹ روز از زمان دستگیری کماکان در بازداشت و بی خبری به سر می برند.

یک منبع مطلع در خصوص وضعیت این شهروندان به هرانا گفت: “برای آن ها در هنگام دستگیری قرار بازداشت موقت صادر شده بود و این قرار اکنون مجددا تمدید شده است.”
علیرغم پیگیری خانواده آنان تا زمان تنظیم این گزارش از دلایل بازداشت، اتهامات مطروحه و محل نگهداری این شهروندان اطلاعی در دست نیست.

آرزو رحیم خانی و رامین بیرانوند در تاریخ ۸ تیرماه توسط ماموران قرارگاه امنیتی ابوالفضل العباس خوزستان در منزل خود در اندیمشک بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای اطلاعات سپاه در زمان بازداشت اقدام به تفتیش منزل این شهروندان کرده و وسایل شخصی آنان از جمله کامپیوتر و تلفن‌های همراه را ضبط کرده و با خود بردند.

آرزو رحیم خانی مدرس دانشگاه آزاد واحد شهرستان اندیمشک واقع در استان خوزستان است.



source https://zanan.bashariyat.org/?p=44767

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو

  گزارشی از به آتش کشیده شدن یک زن در ماکو